Work in progress















Den siste julekalenderen er nesten ferdig. Jeg har laget tre stykker. Til tre små piker. Derav de feminine smågavene på bildet. Kalenderen er enkel, litt tidkrevende men veldig gøy. Jeg laget 72 pakker, fordelt på tre kalendere og hadde det like gøy med hver eneste pakke jeg skulle dekorere og fylle. Her finnes også mange flotte dekorasjonsmuligheter. Jeg valgte glansbilder, fjær, mosaikkspeil, møstret og ensfarvet papir som dekor. Disse kan henges på et lite juletre, en gren i en vase eller slik jeg har tenkt, på et hvitt bånd på veggen. Hvis man dropper hempen kan man også legge dem i en fin kurv eller zinkbalje. Dessverre er jeg litt treg med å publisere ideen, men håper noen kan dra nytte av den til senere bruk.
Den ferdige opphengte kalenderen publiseres snart.

Kommentarer

  1. Nydelig! Kjenner meg igjen når vi snakker om å sitte å pakke natt til 1.des... Jeg har også laget egen i år, skal prøve å få tatt bilde før alle pakkene er borte, men det er jo så stein mørk hele tiden mens jeg er hjemme!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.