Kommer på epla.no












Etter å ha laget ni forskjellige gavekort for Plussbank (Sparebanken Pluss) har jeg eksperimentert mye med denne illustrasjonsformen. Jeg bestemte meg derfor for å lage noen for salg. Kortene har nå gått i trykken og jeg venter spent på å resultatet. Selv om jeg har sendt hundrevis av jobber til trykk er det alltid litt annerledes og ekstra spennende med private trykksaker.
Jeg har funnet fram gamle bilder jeg tok for lenge siden og gitt dem nytt liv. Kortene er trykket på et av de mest miljøvennlige papir som finnes og produsert på et Svanemerket trykkeri og kan i så måte ikke bli mer miljøvennlig hvis det først skal på papiret. Kortene har teksten "life, love, friendship" og kan brukes til nesten enhver anledning. Invitasjoner til bryllup eller andre begivenheter, gratulasjonskort, konfirmasjonskort, kondolansekort og venninnekort er bare noen av forslagene. Hva er vel "life" without "love" and "friendship"? Kommer snart på epla.no.

Kommentarer