Prinsesse på vift





















Å ha med fersk gjærbakst når man skal på besøk er en sikker suksess. Jeg har fått dilla på prinsessekake og har tatt den med meg på både det ene og det andre besøket. Og jammen ser jeg ut til å forlate selskapene med en ørliten stjerne i boka. Jeg har prøvd forskjellige oppskrifter med stort sett bra resultat. Men da jeg en dag hadde litt dårlig tid og tenkte at en helt vanlig bolledeig også burde duge, tok jeg tak i 1-2-3 Bolledeig fra Møllerens og tilberedte den på prinsessevis med Piano Vaniljekrem og store mengder rosiner. Min konklusjon ble at dette var vel så godt som prinsesseoppskriftene jeg har brukt tidligere. Så hvorfor gjøre det vanskelig når det enkle oftest er det beste? Jeg er tilhenger av å gjøre matlagingen fra bunnen av, men fra nå av er det 1-2-3 prinsessekake her i huset. 


Kommentarer