Happily ever after...






















 Her har det vært stille en stund. Hektiske dager både på jobb og hjemme setter en stopper for privat kreativitet. Men det mangler jo ikke på kreative oppdrag på jobben, så i disse dager får jeg igrunnen dosen der.
Etter at jeg ble kjent med jentene i Nordic Form som driver med tekstildesign for Turiform og Borås Cotton har det dryppet morsomme oppdrag på meg også. (For de som ikke har hørt om Borås Cotton er det kort fortalt Sveriges svar på Høie.) Først har jeg gjort redesign av logoen for Borås Cotton og deretter pakningsdesign for alle deres produkter. I forlengelsen av dette har jeg også fått prøve meg på tekstildesign. Mitt første prosjekt er dette bryllupssengetøyet der jeg har tegnet mønsteret. Sengetøyet skal selges i alle de skandinaviske landene i forbindelse med Kronprinsesse Victorias bryllup i Sverige. Nå er det satt i produksjon og er ventet i butikkene i begynnelsen av juni. Sengetøyet kommer i en pen eske og er en typisk bryllupsgave. Bildene av sengetøyet er tatt av fotograf Marit KvaaleErnst Hotel i Kristiansand.

Kommentarer