Lykken er et Hello Kitty-skjørt!






















Lykken er så mangt. I de herlige, naive barneår er det ikke mye de små ber om for så å gi et strålende smil og "Tusen takk, mamma!" i retur.  En kjeks, en is, en ballong, en liten bok... Og hva gjør ikke vi mødre for det smilet? Min lille Lotte har i flere uker mast om et Hello Kitty-skjørt. Ikke har jeg sett et i noen butikker og ikke hadde jeg planer om å tråle gatelangs for å finne et heller. Så da syr man! Selv om man ikke er veldig dreven i faget lar da alt seg løse med litt logisk tankegang og et lite tips fra andre kyndige symaskinførere. Jeg fant denne kjempeenkle forklaringen, kjøpte nødvendigheter og satte igang. No problem! 
Stykemerket av Hello Kitty kjøpte jeg på H&M for lang tid tilbake..og vips hadde Lotte det etterlengtede Hello Kitty-skjørtet...og jeg fikk et stort smil i retur. Everybody happy!

Kommentarer