Lucky me!

Tenk å uforventet og for no good reason (annet enn et par små kaker..) få en slik knallfin gave fra gode venner! En venninne som kjenner meg godt og som er ekspert på å finne flotte gaver fant denne og mente den passet for meg. Så rett hun hadde! 

Gadget til kjøkkenet er alltid gøy. Ikke bare er dette settet helt utrolig lekkert i design og farge, men også genialt siden det er med den amerikansk måleenhet  cups, hvilket betyr at jeg lett kan prøve alle de deilige amerikanske kakeoppskriftene jeg har liggende men aldri har fått prøvd. Settet heter Nest og er fra Joseph Joseph, de amerikanske tvillingbrødrene som har spesialisert seg på moderne design av kjøkkenutstyr. Bakesettet består av to bakeboller og fire målekopper. Ta en titt på websidene deres for å se på alt det andre flotte de lager. I like!!

Kommentarer

  1. Pent og praktisk! Disse gjør susen i et kjøkken med liten skapplass.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.