D&G, Arne & Carlos, IKEA og mormor

Jeg er verken moteløve eller trendslave, men en "sucker" for tradisjoner og fine mønstre. Og jeg elsker de fine Mariusgenserene. I følge Dolce&Gabbana kan dette kombineres med lekker chiffon og korte skjørt. Nå blir det altså superlett å gå fra skiløypa og rett på afterski. Et lite, kort skjørt og en tynn bluse under genseren og man er catwalkflott på et blunk. I like!

Arne & Carlos har tatt det hele videre til juletreet og oppfordrer til å strikke julepynten selv. IKEA har nydelige servietter og papptallerkner med selburoser og småluser...så da er kanskje alle detaljene klare for årets juletrefest?

Mormor har vært så snill og sørget for at hele familien er moteriktig kledd med Mariusgensere. Gleder meg til å finne fram min igjen. Litt mer om Mariusgenseren her.

Kommentarer

  1. takk for koselig hilsen fra deg!
    marius genser er jo supre;) tror jeg må finne våre gamle hos foreldrene mine. finner kanskje en til emma!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.