Julepynt - del 1

En av mine absolutte favorittjulesanger er "Little drummer boy" med David Bowie og Bing Crosby. Og selv om jeg synes at det er litt tidlig for både julemusikk og julepynt så lot jeg meg likevel inspirere av Put it in a box som viste fram noe hun hadde laget. Da kom jeg til å tenke på julesangen...og så begynte snøballen å rulle. Dermed satte jeg igang med klipp og lim jeg også. Og de små trommene ble ganske fine når de ble plassert på den hvite busken.
Lotte var også med og laget sine egne. Det var ikke alt som var like lett for små barnefingre, men med litt hjelp ble de også veldig søte og hun var så fornøyd.

Trommene er forøvrig laget av halve dorullhylser og er en økonomisk og enkel juletrepynt å lage hvis du har rester av papir liggende og trenger noe å bruke dem til.

Kommentarer

  1. For en fin og enkel måte å lage julepynt på:) Og gøy når man kan lage sammen med de små!
    Ja, er det ikke herlig med Ikea!!:) Selv om jeg synes det var litt vel mange tomme hyller sist jeg var der, men nå gjør det jo strengt tatt ingenting, jeg kan jo bare kjøre ut igjen et par dager etter, he he;)
    Ønsker deg en fin onsdagskveld! Klem B:)

    SvarSlett
  2. Så fine de ble, kom nesten i litt julestemning her jeg også gitt:-)

    SvarSlett
  3. Hei!
    De er kjempefine! Gjenbruk er min kjepphest, og sammen med nostalgi, synes jeg slike småtrommer er helt nyyyydelig som julepynt.
    Tips: hvis du limer på et par fyrstikker på toppen, blir det også noen søte trommestikker.
    Da var også jeg igang med trommepynt. Takk for påminnelse!
    Pa-ra-pap-pa-pam....ra-pap-pa-pam...

    SvarSlett
  4. Så nydelig og kreativ blogg du har!! ;D

    SvarSlett
  5. FOR noen nydelig bilder du tar! fantastisk!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.