Når kulda setter inn

-10 på Sørlandet i dag. Og hva er vel da bedre enn å drikke kakao foran peisen når man kommer hjem? Til det passer denne elegante termosen fra House Doctor som jeg fant på Annas rom helt perfekt. Det var kjærlighet ved første blikk. Jeg vet ikke om jeg engang kan ta den med på tur i frykt for at den skal få riper og bunker slik en termos i bruk ofte får, men på stuebordet skal den ihvertfall brukes. House Doctor har utrolig mye fint.

For de som bor i Kristiansand eller omegn, eller som eventuelt er på tur hit, kan jeg anbefale en tur innom Annas rom på Langenes. Et lite skattkammer med klær, lykter, te, kopper, julepynt og alt hva hjertet kan begjære av ting og tang til hus og hjem. Her finner man gaver til liten og stor. Og best av alt...de har alltid åpent på søndagene. Man er kanskje litt fattigere i lommeboka etter et besøk (fordi det er så vanskelig å begrense seg) men man er rik på inntrykk og noe fint å pynte med hjemme.

Kommentarer

  1. Den termosen var utrooolig lekker!
    Og du, du har en vakker, vakker blogg! Har sittet og tittet på bilder og virkelig kost meg masse. Takk for at du deler og gir inspirasjon.
    Legger meg som følger, for jeg kommer veldig gjerne igjen.

    Ha en FIN helg!
    :klem fra An-Magritt:

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.