Paola design - elegant med riktig fokus

paola design har laget noen utrolig flotte vann-avvisende jakker. Flott, klassisk, 60-tallsinspirert design samt en jakke med Mariusmønster. Som tidligere nevnt er jeg utrolig glad i Mariusmønsteret og jeg synes disse er kjempekule. En av disse jakkene står helt klart på julens ønskeliste, har bare ikke klart å bestemme meg for hvilken enda. 

Og ikke bare er designet utrolig lekkert og jakken praktisk, men den har et budskap også. Et viktig budskap! paola design bruker mote og design som et medium for å belyse forkjellige tema, initiativ og prosjekter, som finnes både lokalt og globalt. Kolleksjonen med vann-avvisende kåper/jakker setter fokus på utfordringen vold i nære relasjoner, spesielt relasjoner hvor barn er involvert. På jakkens innside er det printet en kalender som på en diskre og enkel måte fra måned til måned belyser et viktig tema, og blant disse er reddesmå.no

Reddesmå.no er en av mine kunder på jobb og en sak jeg mer enn gjerne støtter. Dette er et nettverk av fagfolk, politikere og privatpersoner fra ulike samfunnsarenaer som gir sin støtte til kravet om at innsatsen for barn utsatt for vold, overgrep og omsorgssvikt nå intensiveres og utvides radikalt. Bli med å støtt dette viktige arbeidet og signér kravet her.

Kommentarer