Designerenes julemarked

Tom for gaveidéer? Lørdag 4. og søndag 5. desember er det designerenes julemarked i Kristiansand. Festningen er nok en gang fylt med flotte ting som egner seg perfekt til julegaver....til seg selv, eller andre.  Klær, smykker, hatter, glass, leker, foto, grafikk og keramikk selges av over 40 utstillere.  Ta en titt her og se et utvalg av tingene som kommer for salg og sørg for å ta en tur innom festningen i helga.

Ullkjoler og Kristiansandsputer av Siri Urdal Bakke og Lisa Østvedt Gustafsson, sorte hjerter av Turi Tobiassen, retrobamser av Cecilie Høgås og mansjettknapper av Snella og Petronella. Løp og kjøp!

Kommentarer

  1. Og neste år skal Tessasdesign være med!

    Hilsen fra Siri UB

    SvarSlett
  2. Jeg vil så gjerne ha en sånn ullkjole!!!!! Hvor får jeg tak i det???? Hjelp!!

    SvarSlett
  3. Ullkjolene er utrolig flotte, god kvalitet og fine på. Jeg har bestilt en selv og gleder meg til den er ferdig. Ta kontakt med Siri Urdal Bakke (http://www.designjulemarked.no/) så får du helt sikkert bestille deg en du også. :o)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.