Julekort II

Flere ideer til julekort kommer her. Men dette er definitivt for de få helt spesielle da disse nok krever litt mere materialer og tåmlodighet enn de fleste andre. Vi har vært så heldige å få nydelige hjemmelagde julekort av Lottes mormor i alle år. Men kortene som den lille prisessen får er helt klart i en klasse for seg. Ikke bare får de hedersplassen på julekortopphenget, men de har også fått forlenget levetid i glass og ramme på rommet hennes. Foreløpig har det vært tynt med julekort i postkassen, men de fineste fra i fjor fikk en lite renessanse på julekortbåndet før det fylles opp med årets julehilsner.

Kommentarer

  1. Du er så flink! Disse er jo bare helt nydelige.
    Digger spesielt det blå med det hvite hjertet, og fjær <3
    klem Nina

    SvarSlett
  2. Så nydelige kort! Lurt å ta vare på de fineste og henge de opp på vegggen:)
    Jeg har også hengt julekort på en snor, men den blir så full - må visst bruke flere snorer så hvert julekort får sin plass :)

    For en fin blogg du har - jeg har kost meg her inne en stund nå! Masse fine bilder og inspirasjon.
    Ønsker deg en fin dag!
    Kjersti

    SvarSlett
  3. Så nydelige julekort! Koselig at du la igjen en hilsen hos meg så jeg oppdaget bloggen din. Her var det fint! :)

    Hørtes ikke noe særlig ut å skli på isen. Håper julenissen ser ønskelista di i år da. :) Og håper det gikk bra med deg! Ha en fortsatt fin førjulstid. :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.