Ønskeliste

Jeg trodde egentlig ikke at jeg ønsket meg noe særlig til jul. Jeg har jo alt jeg kan ønske meg av smått og stort. Men så blir man noen ganger tvunget litt inn i tenkeboksen samt at man tilbringer altfor mye tid på nettet og vips, så dukker det jammen opp endel ting likevel. Jeg har satt sammen mine personlige ønsker...for min kjære ville nok ikke være helt enig hvis alt dette skulle gjelde for oss begge.

• Blomstervasekjeden, Fiducia, fra Kähler har jeg ønsket meg lenge. Den er fantastisk fin og kan deles opp i frittstående vaser eller stå i en kjede. Kjempelekker! • Selv om noen av disse ønskene er av det  eksklusiv slaget finnes det også rimelige alternativer som ser skikkelig luxus ut men koster en brøkdel. Jeg synes blant annet lysestakene, Skimmer, fra Ikea er utrolig fine og koster kun 69,-/79,-/98,-. De ville passet perfekt på salongbordet hos oss. • Basilikumsoljen fra Oliviers & co har jeg blitt avhengig av. Den passer  ypperlig på salater, i pizzabunn og til pasta.  Namm! • Min kjære og jeg leser litt om champagne for tiden. I den forbindelse har jeg blitt nyskjerrig på de litt mer ekslusive varene også, så en liten Dom Pérignon Vintage hadde jo vært artig å smake. • Og i denne kulden må man kle seg godt. Her er det -18 grader i dag og jeg sykler til og fra jobb hele vinteren, så Montebello-parkasen fra Canada Goose hadde vært god å ha. Jeg har lenge vært på jakt etter den perfekte dunjakka. Tror det må være denne. • Til slutt... Jeg elsker produkteten til by nord. Rent og pent og elegant. Disse kjøkkenhåndklærne skulle jeg gjerne hatt hengende mot den hvite innredningen på kjøkkenet mitt.
Så kjære julenisse...jeg har vært ganske snill i år!!

Kommentarer

  1. hei therese -
    og ja hihi...vi får bruke de kanaler vi kan :0)
    nydelige ønsker du har..
    da gjenstår det bare å se da, om vi får noen av de..
    ha en fin onsdag -
    moaklem

    SvarSlett
  2. Takk for tipset ang. termosen fra House Doctor! Har heldigvis kjente på sørlandet, hvis den ikke dukker opp her i Oslo! ARtig å se din ønskeliste også, mye fint! : )

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.