Kaldt blir varmt

Etter inspirasjon fra Pickles strikket jeg en god og varm hals på null-komma-svisj. Den ble ferdig på bare noen få timer og er utrolig behagelig. Jeg strikket den så lang at jeg kan bretter den dobbel eller dra den opp over hodet. I Pickles´ oppskrift skulle man strikke med to tråder, men jeg valgte å bruke bare én av typen "big woll" (100 % Merinoull) fra Rowan. Jeg synes den ble lett og ledig slik. Et skikkelig godplagg å ha når kulda biter i haka. Prikken over i´en ble brosjen fra Pilgrim som jeg er så glad i.

Kommentarer

  1. Den så deilig ut! Og brosjen var nydelig på.

    SvarSlett
  2. AAh. En delig og varm hals. ( Diskuterer stadig med ungene som mener alle slike plagg heter buff. HALS. Et perfekt norsk ord!)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.