Surprise!!

Så grunnen til at denne våren blir så fryktelig hektisk..
Etter 13 år overrasket min kjære  med frieri på julaften. Det var julegaven sin det! Med en diger amaryllis og drømmeringene fra Ole Lynggaard gikk han ned på kne. Jeg er fortsatt litt i sjokk, men her smir vi mens jernet er varmt og allerede til sommeren blir det bryllup. Jeg har alltid ment at det burde være unødvendig med over et år å planlegge et bryllup på, men jeg ser jo at vi ikke har allverdens tid da en kjole f.eks tar 3-6 mnd å få bestilt. Men det vanskeligste ser foreløpig ut til å være å finne et passende selskapslokale. Har noen tips til lokaler i eller rundt Kristiansand tar jeg imot med stoor takk!

I lys av den kommende begivenhet ser jeg ikke bort ifra at det blir endel ideer og inspirasjon rettet mot bryllup her på bloggen. Jeg har også lenge gått med tanken om å børste støv av min lille bryllupsgesjeft, Evig design, slik at jeg igjen kan designe monogrammer, invitasjoner, takkekort ol. for andre brudepar. Jeg vil tro at inspirasjonen på den fronten etterhvert vil blomstre mer enn noen gang.

Kommentarer

  1. Dette blir gøy! Taterklem :-)

    SvarSlett
  2. Ringene var kjempefine! Blir sikkert hektisk, men ikke umulig for ei som er proff på slikt no ;) Gleder oss med dere <3 Klæm fra "sjyen"

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.