Bryllupsforberedelser

Bryllupsforberedelsene går sin gang og ting begynner å ta form. Jeg har nå sendt ut kort som ber folk om å holde av den aktuelle bryllupsdatoen. Det er en typisk amerikansk tradisjon å sende ut et "Save the date"-kort før man sender ut invitasjonen. I vårt tilfelle følte jeg det var smart da vi ikke skal bruke over et år på å planlegge bryllupet, men under 5 mnd (137 dager).  :o) I disse dager planlegger folk ferie og ting som skal skje på forsommeren så da tenkte jeg det var lurt å sende ut et slikt kort for å forberede på at det kommer en invitasjon om ikke lenge. Invitasjonene er nemlig ikke er helt på plass enda.

Jeg har laget mange bryllupsmonogrammer, invitasjoner og trykksaker til bryllup i årenes løp og mange mener at å planlegge mitt eget bryllup må være det ultimate for meg. Men faktum er at det er alltid verst å lage noe for seg selv. Man blir aldri fornøyd og derfor aldri ferdig...som oftest. Men jeg har etterhvert blitt så "gammel" at jeg innser at bryllupsdagen og tiden med min kjære og alle gjestene er det viktigste...ikke om invitasjoner og detaljer forøvrig er sånn eller sånn, så jeg har et ganske avslappet forhold til det hele. Men forstå meg riktig, det kommer nok til å bli flere små prikker over i´ene og et gjennomtenkt tema. Jeg er da designer til beinet, det kommer vi ikke bort ifra. :o) Men jeg mener det er viktig å holde fokus på hva et bryllup egentlig dreier seg om. Jeg har sett nok av bridezillas som glemmer at de har en brudgom på en slik dag, og det synes jeg er litt trist.

Kommentarer

  1. Så lurt med et tips om å holde av datoen!
    Skjønner godt at det kan være vanskelig å lage ting til seg selg - og kanskje gjester har noen ekstra forventninger til din invitasjoner også?!
    Det viktigste er å få en superhyggelig feiring tenker jeg - og ikke stresse seg for mye opp over små detaljer som kan ta mye tid.. Men detaljplanlegging blir det jo uansett :)
    Lykke til
    K

    SvarSlett
  2. Å, de ser jo bare lekre ut!
    Så flink du er.
    Prøv å kos deg mest mulig med forberedelsne -det skal jo være kjekt :)
    Glad jeg fant bloggen din og legger meg til som følger.
    Klem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.