Papirskatter

Etter den nevte turen på loftet var det flere små skatter som dukket opp. Nemlig papirdukkesamlingen min. Lotte var henrykt og har kledd av og på papirdukker i flere dager nå. Vi talte 14 dukker med uhorvelige mengder klær så hun har hatt litt å henge fingrene i. Her er et lite utvalg av de skjønne dukkene jeg husker så godt fra barndommen. 
Men når ble papirdukker UT egentlig? Var det da SuperMario ble IN? Synd er det ihvertfall for jammen fantes det mye fint. Lurer på om noen av disse må komme i glass og ramme etterhvert.

Kommentarer

  1. Ååå - så fine! Kjente igjen en av dem fra min egen samling, som jeg akkurat nå ikke vet hvor befinner seg. Jeg har i alle fall ikke kastet dem, det er bombesikkert!

    Kanskje vi må gå i bresjen for en papirdokke-revival?

    SvarSlett
  2. Hei,så koselig ar du har gamle papirdukker. jeg samler på papirdukker,hadde mange når jeg var liten og etter det har jeg samlet ganske mye fra først på 90 tallet. Husker at jeg lagde papirdukker sammen med barna i barnehagen og det var veldig populert. Jeg er uhelbredelig dukkegal ,beste hilsen Synnøve.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.