Favorittårstid?

Alle årstider har sin sjarm. De fleste av oss har vel fått sin overdose med snø i år også og lengter etter våren. Jeg er intet unntak. Men etter en fantastisk helg på Austheia i Setesdalen vil jeg bare at vinteren skal vare...ihvertfall på fjellet. Lange dager i frisk luft, ski på bena, pølsegrilling og gode venner. Livet kan nesten ikke bli bedre. Lotte fikk endelig treffe igjen sine "hyttevenninner" og de hadde det fantastisk gøy. Vi ser fram til påska og håper vær og føre vil være i nærheten av det vi opplevde i helga for det var magisk.

Kommentarer

  1. Dette innlegget likte jeg!
    Sjelden lesing at flere enn meg liker alle årstider, og at snøen godt kan bli værende på fjellet :)
    Kjekt å høre at dere hadde en fin tid på hytta :)
    Klem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.