The flower of love

Jeg planlegger bryllup og lengter til vår og sommer. For øyeblikket er det blomster og dekor som har fokus og det er en herlig fargerik verden å ferdes i. Det er utrolig mye å velge i både av blomster og farger. Egentlig liker jeg godt de litt skarpe fargene i en bukett...som cerisserosa, orange og rødt. Cerisserosa lupiner er veldig vakkert. Men det er snodig nok verken disse fargene eller blomstene jeg selv kommer til å velge. Jeg har funnet ut at rosebuketter er jeg ikke så begeistret for og tradisjonelle brudebuketter er heller ikke noe for meg, så det ligger an til å bli noe ganske annet enn det jeg her presenterer. Men det finnes så mye flott så jeg kan ikke la være å bli inspirert av dette likevel.

Bildene er hentet fra fotografene Lloyd Dobbie, Kate Lunsford og Flower Hawaii.

Kommentarer