Klar, ferdig, VÅR!

Endelig kan vi melde om vår her i sør. For en lettelse. Snøen smelter, småsko på tørr asfalt, lysere kvelder og +10 grader. Akk så deilig. Energien formelig bobler i kroppen. En dame på bussen fortalte at de hadde hatt veps på terrassen i går, og det må da være et sikker tegn på at vi er ferdige med vinteren for denne gang. I følge en observant nabo er det ca. 150 dager siden snøen først falt. Hva gir du meg?

Men, som tidligere nevnt... Påsken er fortsatt noen uker unna, så på fjellet håper jeg det er dårlig med plussgrader foreløpig. Pølsegrilling og KvikkLunsj er ikke like sjarmerende når man er våt til knærne og plasker rundt på "slushføre". Snøscooterturen bli heller ikke av det bedagelige slaget hvis man må kjempe mot overvann og åpne bekker. Uff! Så, JA TAKK til masse mere vinter på fjellet men tørr og mild vår i byen!

Kommentarer

  1. Fiine bloggen, bra du fant meg så jeg fant deg!
    Gleder meg til å følge deg videre!

    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  2. Ja takk til det samme, snø i fjellet og vår i lavlandet!!
    Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg på gi-bortinnlegget! Så kjekt at Fru- Fly loset deg inn til meg, så fikk jeg sett en ny blogg også. Og her likte jeg meg! Legger meg til som følger, så finner jeg veien inn igjen!
    Flotte "hold av datoen-kort" du har laget!
    Fortsatt fin kveld! : )

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.