Bryllup bryllup bryllup

I dag er det bryllup i fokus. Prins William og Kate Middelton gifter seg i London. Jeg har alltid syntes at det er litt morro med kongelige bryllup. Det er sikkert flere enn meg som samlet på kongebilder da de var små. Den dag i dag har jeg en betydelig samling bilder fra da prinsesse Diana og Prins Charles  giftet seg. Har ikke hatt hjerte til å kaste dem. 
Men i dag er nok fokuset et litt annet enn  da jeg var barn. Den gangen var det bare kjolene og diamantene som var av interesse. I voksen alder er jeg nok mer interessert i monogrammene og den grafiske profilen rundt bryllupene. Og i så måte er det ingenting som overgår fjorårets svenske kronprinsessebryllup som var feinshmecket til fingerspissene, rent grafisk. Alt sto elegant i stil og designet var rent, kongelig og elegant....selv om produktlinjen til tider var noe merkelig (frøposer og hageutstyr, sjokolade, brus og...støvsugere for å nevne noe). 
Engelskmennene har ikke tatt seg tid til å koordinere produktene og det verserer til og med flere typer monogrammer på porselenet. Det later ikke til å være noe offisielt med noen av produktene. Men det er mulig det er flere ting i butikkene i England enn det jeg har funnet på nettet.

I inspirasjon over det kongelige, og da særlig monogrammene, har jeg samlet noen monogrammer jeg selv har laget for brudepar. Det er utrolig gøy å designe noe for slike lykkelige begivenheter og artig når brudeparene er fornøyde og gjenomfører en hel profil til bryllupet. Her kan du se vår profil. 50 dager igjen til vårt bryllup i dag!

For de av dere som får muligheten til å se det kongelige bryllupet direkte på tv mens vi andre er på jobb...kos dere! Det blir sikkert mye pomp og prakt.
(Monogrammene øverst tilhører henholdsvis det svenske-, det danske-, og det norske kronprinsparet.)

Kommentarer