Detaljene som teller

I årenes løp har jeg laget utallige bryllupsinvitasjoner for andre. Nå har det lenge vært på tide å få ut våre invitasjoner siden bryllupet er allerede i juni, men å gjøre ting for seg selv blir stadig utsatt. Men når en først kommer igang er det jo gøy med de små detaljene som setter prikken over i´en, som for eksempel egne frimerker. Det er utrolig enkelt å få det gjort og det pleier å være en wowfaktor når brevet kommer i posten. Gå inn på Postens hjemmeside og lag ditt eget frimerke til barnedåpen, en bursdag eller julekortene. 

Kommentarer

  1. Takk for den vakre invitasjonen, Snuppa! Jeg fikk ikke med frimerke, men så er jeg jo naboen da ;) Har nesten glemt at jeg har frimerker selv av en meget vakker hund.. Kos deg videre med bryllups forberedelser.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.