Kjolen med stor K

Ok, så er det ikke BARE den visuelle bryllupsprofilen jeg er interessert i (ref. forrige innlegg). Kjolen er jo et viktig tema i ethvert bryllup. Selv har jeg brukt langt mere tid enn jeg hadde sett for meg til å finne den rette brudekjolen. Med så uendelig mange muligheter trodde jeg det skulle bli en smal sak å finne den rette kjolen...men dengang ei. Jo mer man har å velge i, jo mer kresen blir man. Dessuten ante jeg ikke at marengsbrudene var så populære igjen. Jeg liker enkelt og elegant og det var lengre mellom dem enn jeg trodde. Men nå er kjolen snart ferdig og jeg gleder meg utrolig til å ta den på.

Spenningen er alltid stor rundt de kongelige brudekjolene og nå har vi endelig fått se Kates brudekjole. Vakker er hun og ikke helt ulik Grace Kelly. I fare for å være litt Se & Hør her har jeg funnet fram bilder av flere prinsessebruder for anledningen. 
Men nå er det nok kongelig bryllupsblogging fra min side. :o)

Kommentarer

  1. hei therese!
    ..joooo NY var bare helt amazing!!!
    skal tilbake dit...en eller annen gang ja!
    & enig med deg om bruden i går, hun var vakker!
    ..fortsatt fin helg til deg -
    klem!

    SvarSlett
  2. ohhhh these pictures make me want to get married all over again :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.