Moteriktig pute

For endel år siden strikket jeg en løper til spisebordet. Det ble ikke så veldig vellykket da garnet var veldig tykt og krøllet seg langs sidene slik at duken aldri lå pent på bordet. Etter noen forsøk på å stive opp kanten for å få den til å ligge pent, ga jeg opp og strikketøyet havnet på loftet. I disse moderne strikketider da ALLE skal ha strikkeputer i sofaen kom endelig "løperen" til nytte igjen. Jeg klippet den i to og sydde to puter. Perfekt! Jeg har klipset på en silkeblomst og har planer om å variere dekoren alt ettersom hvilke farger jeg har i stua for øyeblikket. Så var ikke det prosjektet forgjeves likevel. :o)

Kommentarer

  1. Super ide! De ble kjempefine, og blomsten satte kronen på verket.
    Veldig fine invitasjoner du visre under her også. Smart det med frimerkene :)
    Ha en fin mandag!
    klem Nina

    SvarSlett
  2. Putene ble lekre! :) Angående Marimekkostoffet, så har jeg kjøpt det i Marimekkobutikken i Bygdø Allé. De hadde kjempegod service og jeg fikk den ene gardinen ettersendt siden de var tomt for stoff. :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.