En hyllest til gode naboer

Vår utrolig hjelpsomme og gode nabovenn hadde nylig bursdag. Det måtte vi gjøre litt stas på. Gaven var ikke så ekstravagant, men mer humoristisk anlagt og da helt i naboskapets ånd. Den bestod blant annet av et gavekort på fri og ubegrenset bruk av den nyinnkjøpte betongblanderen som disse mennene synes er så utrolig stas. Jeg ser positivt på alt som skal komme i stand rundt huset som resultat av dette innkjøpet, men videre oppbevaring er jeg litt lunken til. Jeg så for meg finn.no så fort vi var ferdige med den, men det ser ut som jeg er i ferd med å tape den kampen. 

Grunnet vår utrolig gode naboskap har vi på gøy døpt om gata vår til "Lyckliga gatan" og jeg fikk lyst til å lage et kort som veldig enkelt illustrerte huset vårt i denne lyckliga gatan. (Mulig jeg kommer til å videreutvikle denne illustrasjonen noe mer i en ledig stund.) Vi bor altså sammen i en tomannsbolig og er stadig å finne "hengende", skravlende over hekken. Vi er framfor alt sosiale og tar mer enn gjerne felles prosjekter med oppussing både ute og inne hos hverandre. Et perfekt naboskap!

Kommentarer