Gavedryss

Å ha bursdag er jammen stas...selv i voksen alder. Gårdagen var fylt med gratulasjoner i fleng og gavedryss av skjønneste slag. Lavendelbusk, oliventre, vin, øredobber, bok, rosesaks, hudpleie-produkter og mye mer. Å fylle 35 føltes som å fylle 30 i både oppmerksomhet og alder. Jeg føler meg ikke en dag eldre. Og at det går mot 40? Who cares!

Buketten til venstre kom med bud på døra. Den var så perfekt at den like godt kunne vært en brudebukett. Og med alle mine favortittblomster...og farger. Hortensia, Peoner og Orchidéer. Kan det bli bedre? Med god middag, hyggelig besøk og prøvesmaking av bryllupskaka ble det en super dag. Ser fram til å synke ned i sofaen i kveld med ny, god bok og velduftende blomster rundt meg. I´m lucky!

Kommentarer

  1. Gratulerer med vel overstått bursdag!! Flotte ting - og den boken kan du virkelig glede deg til:))
    Kjersti

    SvarSlett
  2. Gode ting tilflyter gode mennesker :-)
    Så bra at du hadde en fantastisk bursdag!
    Regner med at det er full nedtelling og mye å styre med nå. Vi gleeeder oss!
    Klem Tater T

    SvarSlett
  3. Gratulerer med vel overstått. Nydelege bilder du viser!

    klem!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.