I ♥ Sushi

Etter en liten oval weekend i Oslo rakk jeg å spise to fortryllende sushimåltider. Bortsett fra to dager med foredrag på Visuelt var førsteprioritet å spise god sushi. Nå har vi endelig fått sushi take-away i Kristiansand også, så jeg trenger ikke å være så utsultet på sushi når jeg kommer til store byer lengre, men ingenting av det jeg har smakt før kan måle seg med sushien på Nodee. Elegant plass, god sevice og fantastisk mat. Nigiri med kamskjell, kveite, andebryst med foie gras, ål og mye annet delikat fikk smaksløkene til å gå bananas. Namm! Nå skal ikke dette være en anmeldelse av restauranten, men jeg må bare dele min entusiasme da suhi er den aller beste maten jeg får. 

Bildene er lånt fra Nodee.

Kommentarer

  1. Åh, jeg som er sulten da gitt! Så godt ut! :)

    Kalender invitasjonene under var delikate og nydelige. :)

    SvarSlett
  2. Kjekt med god mat, blir litt for lite av utespising hjemme, blir mest av det når en er på weekend turer....

    SvarSlett
  3. Hei Therese! Takk for så fin kommentar på barnebildene våre. Vi bruker kun naturlig lys som lyskilde. Vi er temmelig naturlig lys freaker - det gir jo en utrolig fin stemning i bildene.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.