Venninnelunsj og kruseduller

En av mine beste venninner er et unikt, sosialt menneske. En gang i måneden sender hun ut en håndfull invitasjoner til venninnelunsj. Hun disker opp med nydelig mat og vin og byr på alt hun har. Dette har hun holdt på med i 2,5 år nå. Og like lenge har jeg laget selve invitasjonen.  En artig og kreativ oppgave for ei jente som er tydelig på hva hun IKKE vil ha. :o) Men jobben er ikke vanskelig av den grunn. Vi har funnet en form og en layout som funker og da er det veldig fort gjort å lage en ny invitasjon. Ofte lager jeg flere i slengen slik at de ligger klare noen måneder i forveien. 
Dessverre er det ikke så ofte jeg får deltatt på disse lunsjene selv siden de foregår i Oslo, men denne uken skal jeg ihvertfall en tur til Tigerstaden i anledning Visueltdagene. Og da skal jeg i det minste nyte sushi, god vin og godt selskap. Gleder meg.

Kommentarer

  1. Dette hørtes utrolig koselig ut! Så hyggelig av henne :) Synd du ikke har muligheten til å være med på alle sammen men...

    Nydelig design forresten.
    klem Nina

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.