Drømmedagen

Og jeg som trodde det skulle bli så mye blogging rundt bryllupet. Masse kjekk inspirasjon å dele. Men neida. Tiden strakk aldri til. Verken før, under eller etter den store dagen. Så her kommer en bildekavalkade over noen innlegg fra det som var en uforglemmelig og helt fantastisk dag. Akkurat slik vi ønsket det. Bryllupet var 100% oss. Ingen kompromisser eller pliktinvitasjoner. Et passelig stort bryllup med 40 gjester. Kun nærmeste familie og våre nære, felles venner.

Vi fikk strålende sol, til tross for dårlig vær både dagene før og etter bryllupet. Rammene var perfekte takket være våre skjønne medhjelpere som sto på for oss og ordnet opp når vi var opptatt på annet hold. Og de herlige gjestene som byr på seg selv og er akkurat slik vi liker at de er. Tusen takk alle sammen!

Vielsen hadde vi på bryggekanten på Vågsbygd seilforening på Andøya utenfor Kristiansand. Viet av vigsler fra Human-Etisk Forbund. Vår gode venn Monika spilte "Brudemarsj fra Seljord" på hardingfele som innmarsj og vi hadde Halfdan Sivertsens "Bruremarsj fra Løddingen" som utmarsj. Vår kjære nabo, Anne Mette, sang en av de vakreste sangene jeg vet om "All I ask of you" fra Phantom of the Opera. Mer perfekt enn dette kunne det ikke bli.

Brudebuketten hadde mamma laget og lille Lotte fulgte oss opp løperen mens hun strødde roseblader på løperen. Detaljene var altså helt perfekte.

Kommentarer

  1. Tuuusen takk for at vi fikk være blant de heldige sammen med dere :-)
    Klemmm Campingdronninga

    SvarSlett
  2. Det sier jeg også. Det var en fantastisk dag på alle måter. Nydelige bilder! Klæm fra ho på sjyen <3

    SvarSlett
  3. SÅ HERLIG! Gratulerer :) Et bryllup helt etter mitt hjerte. Jeg skal gifte meg neste sommer så jeg suger til meg alt ejg kan finne av inspirasjon. Vi rømmer til Danmark med 50 gjester. Vielse i en hage 50 meter fra havet. Alt blir 100% på våre premisser og fritt for dårlig samvittighet over hva andre synes vi skulle gjøre. Herlig :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.