Hytteliv

Jeg sitter fortsatt og rydder og redigerer i sommerens bilder. Jeg har tatt over 1100 bilder så det tar litt tid. Men nå har jeg kommet til sommerens siste stopp, hytta på Neire i Setesdalen. Vi hadde flotte dager med nydelig badetemperatur, sosialt samvær, spekematfest, fisketurer og praktiske sysler. Utedoen fikk blant annet et lite strøk maling. Jeg kom ikke langt med bare én liter maling, men på sikt skal nok dette bli bra. Mette Marit kom ihvertfall til heder og verdighet på den nye veggen.
Vi fikk kommentarer på at godteriskuffen var i overkant velfylt. Og det må jeg nok si meg enig i. Hytteturene består i mye kos foran bålet eller ute i solveggen så det er viktig å ha tilstrekkelige mengder søtsaker. Det var litt morsomt å dokumentere sjokoladegalskapen siden den nådde nye høyder i år. Men spørs om skuffen er like full når vi kommer tilbake.
Ellers har både Lotte og vi hatt det som plommen i egget. Oppvasken går som en lek og vedlavet blir flyttet på no time. Her er det de enkle verdier som gjelder og vi stortrives med det

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.