Bling bling

Har du som meg mye "bling bling" liggende og ikke helt vet hvordan du skal organisere dem? Jeg glemmer litt bort hva jeg har om jeg ikke har det framme så da gjelder det å gjøre det på en måte som gjør at det glir inn i interiøret. Et fint fat eller en skål til brosjer og ringer har blitt min favoritt. Da er det lett å finne fram og det er dessuten dekorativt. 

Statuen som min mann dro med seg hjem fra Hellas en gang lenge før min tid har jeg aldri vært spesielt begeistret for. Men da den fikk en misjon fikk den likevel livets rett på soverommet....en liten stund til. Soverommet skal pusses opp i løpet av vinteres så her skal det et solid stilskifte til. Gleder meg. 
Foruten statuen og fatet har jeg tre kroker på veggen fulle av smykker. Igjen, praktisk og lett tilgjengelig.

Kommentarer