Vi tar høsten inn

Høsten kom brått. Skulle gjerne hatt noe mer sommer i år, men nå får vi heller kose oss med høsten og nyte de kvalitetene den har istede, når den nå likevel er her. Jeg er egentlig veldig glad i høsten. Å krølle seg sammen i et teppe med te og stearinlys på bordet, ta på tykke strømpebukser og gå ut og vasse i tørt løv er jo bare deilig....forutsatt at det er tørt. Ikke mye er tørt her for tiden, men det har jo sin sjarm å holde seg innomhus også. Kreativiteten blomstrer dessuten for min del på høsten når uteaktivitetene avtar. Nå er jeg i full gang med produksjon til Designerenes julemarked. Mer om det siden. :o)

Å ta høsten inn i huset er jo veldig i tråd med trendene for tiden, der alt skal være så naturlig og grovt som mulig. Lerkekvister i et Norgesglass er mitt tips. Enklere og penere blir det ikke.

Kommentarer

  1. Elsker kongler!! Og forbinder også det med høst og jul, selv om konglene er jo der hele året... Savner skikkelig fint høstvær med masse rødt og gult løv på bakken. Håper å få oppleve det denne høsten :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.