Bloggsøk

Etter 220 innlegg nå ser jeg at det egentlig er behov for å systematisere litt. Særlig refererer jeg stadig til oppskriftene på bloggen her når noen spør så da er det vel på tide å gjøre dem litt mer tilgjengelige. Ser at mange bloggere har flotte menysystemer og jeg skulle gjerne fått det til selv. Har ikke helt funnet ut av det enda, men skal nok finne en måte å vise disse oppskriftene på litt mer systematisert. Tips mottas med takk. :o)
I mellomtiden har jeg lagt inn et søkefelt for de tilfeller da man vet hva man leter etter. Det fungerer greit enn så lenge.
Bildet er snapshots av diverse innlegg fra denne bloggen.

Kommentarer

  1. det enkleste er å arkivere etter etiketter..

    ha en fin kveld : )

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.