Grønn skjønnhet

Min skjønne, trofaste plante som ikke trenger NOE stell (annet enn et par dråper vann en sjelden gang), kommer med de skjønneste små blomstene. De er bittesmå og lett å overse, men akk så skjønne når man får øye på dem. De er lodne som velour og ser nesten kunstige ut. Knoppene ser ut som de er av plast. Skulle gjerne visst hva denne planten heter, som jeg har fått i gave for halvannet år siden. Jeg har ikke spesielt grønne fingre men denne trives vist veldig godt hos meg. Hurra!

Kommentarer

  1. Nydelig! Jeg har en i samme famile som også blomstrer nå. Jeg kaller dem bare for porselensblomster, tror de heter duftranke.

    SvarSlett
  2. Porselens blomst som heter Hoya :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.