Julekort?

Jeg forbereder meg til designernes julemarked i Kristiansand 3. og 4. desember og lurer på å lage et julekort. Men blir liksom aldri enig med meg selv. Jeg ville lage noe annet enn det typisk røde julekortet, samtidig som dette kortet skal være litt i serie med de to andre kortene jeg selger på Epla. Du ser dem til høyre på sida her eller på Epla her og her

Hva synes du om julekortet? For lite jul eller er det OK å utelate klisjeene? MÅ det være en snødekket gren framfor en avblomstret hundekjeks for at det skal si jul? Kjøttmeisen er kanskje på grensen til klisjé, men det er ihvertfall ikke en engel eller en nisse... :o)

Kommentarer

  1. Kjempefint og befriende fritt for juleklisjeer! Julekort fra Kristiansand er forresten alltid en høydare :D

    Klem til dere fra Campingdronninga

    SvarSlett
  2. Finfint og julete nok i massevis!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.