Work in progress

Trappenedgangen hos oss har vært et irritasjonsmoment i lange tider. Ønsket om å strukturere og sortere de bildene som hang der har lenge vært en plan. Jeg laget en bildeserie med illustrasjoner av insekter som jeg hadde tenkt å ha innimellom mange andre bilder, men midtveis i prosessen fant jeg ut at de var finere når de fikk henge for seg selv. Så da ble det slik. Insekter på den ene veggen og store bilder på den andre veggen. Her har jeg ikke rukket å forstørre alle bildene som skal opp enda så enn så lenge ble det tapetbiter og....ingenting. 
I trappeavsatsen har jeg tatt inn fra hagen det fine, lille oliventreet og flotte lykter vi fikk til bryllupet. Det ble så mye lunere og koseligere nå. Hvorfor har jeg ikke gjort dette før?

Kommentarer

  1. De insektbildene var veldig fine...
    har du skrevet dem ut selv eller kjøpt bilder og rammet inn?
    Herlig med oliventre og lykter. Gir en lun, fin stemning ja :)
    Klem May Helen

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.