Husmoridyll

I helga var jeg på skikkelig husmorferie. Seks jenter på tur til en fantastisk hytte på Rauland. Masse sprudlevann i sekken, god mat, fyr på peisen og kakling til langt på natt. Været var kaldt og fint og hytta var av en noe annen standard enn jeg er vant til. Her snakker vi seks soverom, tre bad, badstu og ellers alle tenkelige fasiliteter man har i et hjem. Ikke det minste kommerlig....og som tatt rett ut av en katalog for Lexington eller Home&Cottage. Her skal jeg love detaljene var på plass. For en luksus. 

En liten tur ut i frisk, kald luft med en liten varm tår i koppen, pølser på grill og nydelig utsikt ga oss godt nok alibi for å krype inn i varmen igjen for å fortsette å løse små og store verdensproblemer. :o) En utrolig flott tur og jeg tror vi alle vendte hjem storfornøyde og med litt hesere stemme.

Mine turvenninner er dessverre ikke særlig til linseluser selv om de er svært så fotogene så jeg måtte nøye meg med å fokusere på interiør og eksteriør. :o)

Kommentarer