Nøtteliten på juletreet

Sakte men sikkert glir jeg inn i tankene om jul og juleforberedelser. Fortsatt føler jeg at det er litt tidlig, men butikkene er allerede fulle av jul og tiden går jo lynraskt, så det er vel bare å brette opp ermene og ta imot jula. Men jeg velger i første omgang å fokusere på den litt mer utradisjonelle jula som så fint kan gli inn med tradisjonene når jeg er klar for dem. Jeg kom over disse nyyyydelige små krusfigurene til juletreet fra by nord...selvsagt. Hva er det som kommer fra by nord som vi ikke kan like? Ingenting, tror jeg. Uansett, disse kan f.eks bestilles hos Hviit.
De kan forøvrig bli et supert smykke ved å bytte ut tråden med et litt lengre kjede.

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.