Julekalenderen

For første gang EVER ble jeg ferdig med julekalenderen nesten en hel uke før 1. desember. Dermed har jeg kunnet nyte den uberørt en liten stund før pakkene forsvinner én etter én. Lyset er håpløst for fotografering innendørs for tiden, men dere får ihvertfall et inntrykk av den. Og vær så vennlig å se bort fra den umalte lista under trappa. :o) Det er en av de tingene som vi bare ikke SER lenger og som dermed ikke blir gjort noe med. Men akkurat nå så jeg den veldig godt så kanskje den blir malt før jul likevel. :o)

Tilbake til kalenderen. Den er laget av drivved som jeg fant i sommer og pakker som er pakket inn i papir og bånd fra Søstrene Grene. Gavene er fylt med både ting, litt godterier og ting vi skal gjøre (pepperkakebaking, kino, lage julekort ol.). På julaften får Lotte en helt spesiell teaterbillett som jeg vet hun kommer til å elske, nemlig Rockeulven på Nasjonalteateret. Jeg har prøvd å finne en ballanse mellom det jeg gjerne vil at kalenderen skal inneholde og det Lotte ønsker at den skal inneholde, men jeg tipper hun blir fornøyd uansett. Riktig god 1. desember!

Kommentarer