Kalenderdilla

Langt uti første desemberuka fikk jeg for meg at jeg skulle lage en julekalender til min mamma. Den er enkelt utført med gråpapir og stempel men er fylt med diverse lekre småting som jeg håper og tror hun vil like. Man blir da aldri for gammel for en julekalender....så håper jeg hun kan se gjennom fingrene på at hun gikk glipp av de første kalenderdagene...

Men ikke bare har det gått inflasjon i kalendere fra min side. Jammen har jeg også fått kalender i år...og det fra meget uventet hold, må jeg si. Min kjære, søte mann har laget kalender til meg. Han som mener jeg bruker altfor mye tid på kalender-dill og dall. Med julepapir og det han fant i "snekkerbua" si av klister på rull (elektrikertape, maskeringstape og gaffa) har han....sirlig(?)...pakket inn masse flotte kalendergaver til meg. Barolovin med tilhørende middag, kameraveske til det nye videokameraet mitt, Bodyshop-produkter og eksklusiv sjokolade er noe av det jeg har kunnet kose meg med så langt. Jeg gleder meg virkelig til resten av gavene for her er standarden høy. Så er det faktisk revnende likegyldig hvordan de er pakket inn....for det er tanken som teller. :o)

Kommentarer