Nytt år, nye muligheter

Her har det vært stille en stund nå. Juleferien ble lang og god og det har tatt litt tid å få hjulene igang igjen. Fortsatt har jeg en liten ferie rett rundt hjørnet, så helt back on track er jeg vel ikke, men her er ihvertfall et lite livstegn og tilbakeblikk på året som har gått.
2011 var et spesielt fint år for oss. Etter 14 år tok vi steget og giftet oss. På 6 mnd planla og gjennomførte vi vårt drømmebryllup. En helt fantastisk dag som vi aldri vil glemme.

Når jeg blar tilbake i både bilder og blogginnlegg ser jeg hvor utrolig mange flotte stunder vi har hatt. Både sammen med venner, familie og alene. Sosiale sammenkomster, turer i skog og mark, på fjellet, i båten eller bare ute på terrassen. Jeg er glad vi har evnen til å løfte blikket og nyte de gode øyeblikkene, for de er det faktisk ganske mange av om man bare ser dem. Jeg håper 2012 bringer med seg minst like mange fine øyeblikk og jeg kan nesten ikke vente med å bla om til den første blanke siden i boka om 2012. Ønsker deg et riktig godt nyttår.

Kommentarer