Møøø...

Jeg har lekt meg litt med noen kubilder jeg tok for en tid tilbake. Du vet, i de stunder da man bare ikke har NOE å gjøre....som frister. Oppvasken står der, hybelkaninene ligger der, regningene som skal betales...Alt det utsetter vi til i morgen også tar vi en tur i Photoshop istedefor. Mulig man blir litt i overkant kreativ i sene kveldstimer, men pytt pytt. Gøy er det ihvertfall.

Så for meg at denne hadde blitt veldig fin på en børstet stålplate. For tiden mitt favorittmedium for bilder. Meen...feil farge og feil medium for mine vegger akkurat nå. Kanskje en annen gang. :o)

Kommentarer

  1. Gøy å leke i Photoshop, husarbeidet går ingen vei ;) Jeg har ett av mine egne bilder på aluminiumsplate i str. 90x135cm. det er jo så kult!
    Likte bildet ditt jeg :)

    //Beate

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.