Mammut eller Blurb?

Mammut-salget har pleid å være et høydepunkt for meg. Å kjøpe kunst- og fotobøker til inspirasjon har alltid vært veldig gøy. Men nå er jeg hektet på å lage egne fotobøker, og da er Blurb tingen. Jeg har laget en haug av dem og nå har jeg tre nye til produksjon. Det er julaften hver gang de kommer i posten og uten tvil de beste fotobøkene man kan lage selv. Kvaliteten og mulighetene for utforming slår de fleste andre leverandører ned i støvlene. Må prøves!

Jeg lager en bok fra hver sommerferie samt bøker for andre temaer i løpet av året. Dette er så mye gøyere enn å klippe og lime i de gammeldagse fotoalbumene og noe man kan slappe mer av med at barna kan bla i. Og blir boka ødelagt er det bare å bestille en ny. Genialt! Jeg har visst skrytt av Blurb før. :o)

Kommentarer