Grønnere på den andre siden?

Noen ganger...eller kanskje til og med ganske ofte, er det slik at man synes det er litt "grønnere på den andre siden"...hos naboen for eksempel. Stort sett bryr jeg meg ikke med å være misunnelig på folk da jeg mener det er bortkastet tid og uansett har jeg det riktig så bra selv. Ikke noe å klage på.
Men når naboen dro hjem et tilhengerlass med nye rottingmøbler til hagen og en paviljong som forlenger utesesongen betraktelig samt lager en utrolig koselig og lun hule i hagen...DA må jeg innrømme at jeg ble litt misunnelig.
Selv har vi gående det som virker som et evighetsprosjekt med utekjøkkenet. Og foreløpig ligner det litt for mye på en byggeplass til at det frister å sette seg ut for å ta fram grillen. Heldigvis får en nesten si, er ikke sommeren så nært forestående at det er grunn til panikk.

Etter å ha gitt en håndstrekning med monteringa ble vi invitert til innvielse med iskake og kaffe i naboens lune hi. Det var igrunnen helt greit det også. Lotte var veldig fornøyd med sin "barnekaffe" (melkeskum med karamellsirup).

Kommentarer