Tid for kjærlighet

I helgen fikk vi omsider tatt i bruk gavekortet på Farris bad som våre generøse naboer ga oss til bryllpet. Det har vært et etterlengtet besøk. Og for en opplevelse! 

Jeg må innrømme at jeg hadde skyhøye forventninger da jeg har vært der en gang før og visste hva jeg gikk til. Men jammen ble forventningene innfridd og vel så det. Atmosfære, interiør, arkitektur, beliggenhet, kunst og service er bare noe av det som gjør dette til et fantastisk sted å være. I tillegg var mat og service virkelig helt upåklagelig. 

Oppholdet vårt (Tid for kjærlighet) inkluderte en tre retters middag som var sjeldent god, og perfekt balansert med diverse viner. Vår kelner for kvelden hadde sin aller første dag på jobb men maken til dyktig på mat, vin og service skal man lete lenge etter. Vi er mer enn gjennomsnittlig interesserte i mat og vin og synes det er kjempegøy å treffe på folk som deler denne interessen og samtidig kan lære oss noe nytt. I så måte fikk vi den rette kelneren. 
For oss har maten på Engø gård stått som en perle av gastronomiske opplevelser og selv om maten på Farris bad ikke var like omfangsrik i antall retter var det prima vare det vi fikk servert og således en god konkurrent. Kalven til hovedretten var helt fantastisk.

I tosomhet tilbragte vi et drøyt døgn alene med sprudlende dråper i glasset, aromaterapi, badstuer og masse tid for velbehag og rolig puls. Nå er vi rustet for en ny uke og travle dager med litt lavere skuldre. Også prøver jeg å pønske ut en ny anledning for et besøk til spaet i Larvik.

Her kan du lese om mitt forrige opphold på Farris bad.


Kommentarer

  1. Hei dere to.

    Fantastisk blogg. Din tilbakemelding setter vi stor pris på og vi håper å se dere snart igjen.

    Post gjerne bilder på vår Facebook og selvfølgelig også din blogg.

    Velkommen tilbake til oss. Ønsker deg en fin vår.

    mvh Farris Bad
    e-Com Manager
    Claas Mäder :)

    SvarSlett
  2. Hei Claas,
    Så hyggelig at dere fant fram til min lille skrytesak. Jeg kan trygt si at det ikke ble vårt siste møte med Farris bad, men enn så lenge kan vi leve en god stund på det vi allerede har opplevd. En super helg! :o)

    Therese

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.