Forduftet historie

Ok, dette minner mistenkelig om et innlegg fra en rosablogg. Men nå HAR jeg jo rosa elementer på bloggen og jeg liker feminine ting, MEN jeg blogger ikke vanligvis om klær og sminke...der er den store forskjellen. Men, så har det seg sånn at jeg nå prøver å sniffe meg fram til en ny parfyme slik jeg ofte gjør på sommeren, og da dumpet jeg over mange parfymer jeg dro kjensel på. 
Som designer har jeg alltid likt å studere flakonger og logoer på parfymeriene. Før samlet jeg faktisk på alle de tomme flakongene fordi jeg syntes de var så flotte og tenkte det en gang ville bli en fin liten utstilling på et digert bad med glasskap...som jeg aldri fikk, så bruksverdien av denne samlingen var ekstremt liten og den tok bare plass. Så da gikk alt glasset til gjenvinning. Nå har jeg imidlertid gjenskapt mesteparten av den samlingen på ET bilde som ikke tar noe plass i det hele tatt. Ganske genialt. 
Men hvorfor i all verden har jeg gjort det? Godt spørsmål.... Det er nok kun fordi de fortsatt er flotte å se på også var det litt morro med en oversikt over hvilke parfymer jeg har hatt i årenes løp. Det viste seg å være en hel del. Dette er på langt nær alle og noen har jeg i tillegg hatt flere flasker av, men dette er ihvertfall et godt utvalg. Og jeg kan formelig kjenne duften av hver og en av disse parfymene og huske hvilke årstall, ferietur eller til hvilken spesielle begivenhet jeg brukte den til. Litt morro....men ganske sikkert kun for meg. :o)

Kommentarer

  1. Det var genialt å lage bilde av parfymeflaskene. Følger ofte gode minner med parfyme man har fått i gave. <3

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.