Back to reality...

I dag er første offisielle dag etter fem ukers ferie. Snuppa har aller første dag på SFO og regner øser ned. Det kan ikke føles mer som høst i dag. I helga hadde vi imidlertid en fantastisk smak av sommer. Varmt og godt og fin badetemperatur i sjøen. Jeg kjenner fortsatt spor av sola i kroppen. Men i dag frykter jeg at det var siste krampetrekning av sommer før høsten setter inn for fullt. Men vi kan bare håpe på en "indian summer" og noen deilige, varme høstdager.
Følg meg på Instagram (thereseskauge) så får du en liten smakebit av min sommer.

Kommentarer

  1. Vilken härlig bild! Dumt att vi inte fick mer av dagar som de... :(
    Men jag hoppas precis som du, att sommaren inte är över än. :)
    Jättemysig blogg du har - jag har lagt till mig som följare hos dig.
    Och tack för att du kikade inom mig - god höst till dig också!

    Kram Joy

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.