Tilbakeblikk

Helga var innholdsrik for vår del. Vi tok turen til Valle i Setesdalen for å treffe venner, være med på dugnad med å flytte kuer og kalver til et friskere beite og for å gå i 40-årsdag med hippietema. (Jeg byr under tvil på et bilde av kostymene. :o) Kjempekjekt A til Å var det! 
Lotte fikk dessuten ri på hesten Nonno og var strålende fornøyd med både rideturen og traktorturen. Et eldorado for ei lita snuppe å få være på landet hos store jenter som har hest og tålmodighet til å gjøre alt på en liten prinsesses premisser. Lykke!

Kommentarer

  1. Kuuul og lekker blogg, Therese! Du er flink

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Sveinung! Dette er mitt lille fristed der jeg diller og baker kaker akkurat så mye som jeg selv vil. :o)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.