Høst i luften

Denne uken har vi gledet oss over nyyydelig høstvær her på Sørlandet. Sol, kald og frisk luft og duften av jord og sjø er en skikkelig vitamininsprøytning. På vei til en kunde tok jeg meg tid til et lite stopp i en av parkene i Kristiansand. Der var det stille og rolig og helt herlig. Den kommende uken blir våt og sur så da passer jeg på å suge til meg disse øyeblikkene av ren høstglede.

Camilla Collet skuer her mot fjorden og sender noen visdomsord: "Tro er man kun naar man er det mod sig selv."

Kommentarer

  1. Godt det ikke bare er meg som er Grene fan. ;)
    Nydelige sørlandsbilder. Høsten viser seg virkelig fra sin beste side om dagen. :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.