Iittaladilla

Som en ihuget Iittala-fan har jeg latt meg sjarmere av den nye Sarjaton-serien som har kommet på markedet nå. Den skiller seg veldig ut fra de andre servisene jeg har fra Iittala, men som frokostservise synes jeg den er så sart og delikat. Fra før har jeg følgede Iittala-produkter: Origo som frokost/lunsjservise, Ego som kaffeservise, Kastehelmi til kake/dessert, Mariskåler til både dessert, godis, lys og mye annet, noen Kivi-lykter og to Alvar Aalto-vaser (ups...dette var mer enn jeg trodde). :o)

Denne produsenten treffer meg så rett i hjertet med nesten alle sine produkter. De rene linjene, det enkle men sofistikerte designet som er både moderne og nostalgisk med de delikate fargene og formene. Jeg må bare innrømme at jeg er hektet på det meste fra Iittala. Så gjenstår det å se om jeg er villig til å bytte ut noe for å få plass til noe nytt. Hmm... Neppe. Så da får det bli med de pene bildene...enn så lenge.


Kommentarer

  1. Nydelig. elsker også designet til IIttala :)

    God mandag og uke ønskes!

    -Vigdis-

    SvarSlett
  2. Hei *smiler*
    Iittala har mye fint! Jeg har lagt min elsk på champagneglassene, såå fine!

    Ønsker deg en nydelig onsdagskveld, her er jeg alene hjemme og nyter roen, Nala og ett glass cola med isbiter *nytelse*

    klem og smil
    -Maia

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til en kommentar. Har du spørsmål skal jeg prøve å svare så fort som mulig.